Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:615984
 
Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
• Būdams Latvijas viens no lielākajiem uzņēmumiem AS „Aldaris” aktīvi izmanto visus iespējamos līdzekļus, lai veidotu pozitīvu tēlu sabiedrībā, gan par pašu uzņēmumu, tā darbiniekiem un arī par ražoto produkciju;
• Uzņēmuma tēla veidošanā tiek izmantotas tādas integrētā mārketinga komunikācijas metodes kā : uzņēmuma tēla veidošanas komunikācijas, uzņēmuma tēla reklāma, sabiedriskās saskares un sponsorēšana;
• AS „Aldaris” veicot tēla atpazīstamību un veidojot to pozitīvu neaizmirst parūpēties par patērētāju (degustācijas, akcijas utt), par biznesa partneriem(reklāmas suvenīri, jaunās produkcijas dāvināšana utt), saviem darbiniekiem (darba apģērbs, darba automašīna, publikācijas par darbinieku sasniegumiem utt), vidi ( pārbaudes pirms un pēc ražošanas, piedalīšanās vides sakopšanā utt).

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties