Attīstoties jebkuras valsts tautsaimniecībai, rodas aizvien jauni uzņēmumi kā arī tiek paplašināta esošo uzņēmumu darbība, kas, savukārt, rada pieaugošu konkurenci un brīvā tirgus diktēto noteikumu saasināšanos. Šādā vidē neviens labs uzņēmējs nenoliegs, ka svarīgākais ir mācēt ātri un ar maksimāli maziem zaudējumiem (labākajā gadījumā – ar peļņu) pielāgoties pēkšņiem un bieži vien iepriekš neparedzamiem apstākļiem, ko rada vienīgā stabilā dzīves vērtība – pārmaiņas.
Apdrošināšanas nozare šajā ziņā ir viens no labākajiem stratēģiskās vadīšanas piemēriem – apdrošināšana nodarbojas ar riska vadību, respektīvi – šī nozare pelna no pārmaiņām. Ja nebūtu pārmaiņu – nebūtu riska, nebūtu ko vadīt.…