Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:398423
 
Vērtējums:
Publicēts: 11.06.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ekonomikā vēsturiski izšķir 2 uzņēmējdarbības principus. Vēsturiski izveidojies princips, uzsākot biznesu, cilvēks, jau iepriekš skaidri zināja, ko viņš darīs un kā tas tiks īstenots. Uzņēmējam bija skaidri nostādītie mērķi. Viņu maz interesēja, kas būs patērētājs viņa saražotajai produkcijai piedāvātajam pakalpojumam. Šajā laikā uzņēmējs nedomāja par tādām lietām, kā marketings, tirgus izpēte, tika saražota produkcija un tikai tad domāts par to, kā un kur to realizēt. Šobrīd jau ir pierādījusies šāda darbības principa neefektivitāte un lielās izmaksas.
Šodien, kad tirgū valda liela konkurence, uzņēmējs nevar atļauties „mesties” tirgū ar produktu, kuram iepriekš nav izpētīts potenciālais patērētāju loks, kanāli, pa kādiem tas tiks virzīts, aptuvenās ražošanas, uzglabāšanas izmaksas. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1151500
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties