Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:197610
 
Vērtējums:
Publicēts: 24.08.2006.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

THORR Motorcycles is a billion dollar company that manufactures motorcycles and also sells clothing products and other consumer items. They sell more than 200,000 units per year and shows continuous growth. They offer services including rider training, motorcycle rentals, dealer training and dealer software packages. The company is known for their high brand image in the market. The purpose of this simulation was to focus on three main objectives. The first objective was to choose the proper parameters and construct a perceptual map. The second objective was to create a marketing plan with a budget of $13 Million determining whether to reposition the company or to launch a new product. The last objective was to determine the parameter values for the future of the company. This simulation will show each of the objectives defined and the final outcome based on the decisions made.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1304889
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties