Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:842430
 
Vērtējums:
Publicēts: 08.04.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

4. Conclusion
As has been noted, Delixi has achieved noticeable success from the market. Obviously, the success should attribute to the functions of marketing concept, which guided Delixi to follow the principle of integrated marketing, accurately choose the target market, satisfy the customer needs at most extent. By doing so, Delixi grew to a strong competitive company and established considerable reputation in the electronic industry. Therefore, Delixi should continue to implement the marketing concept in order to achieve the greater success in future.
To combine the development of Delixi, marketing is therefore significant concept for the firms. Especially at present, globalization makes the competition more drastic than before. Consequently, market managers should learn more about the marketing concept and new marketing ideas in order to keep the competitive, so that their firms could survive for a long terms.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1278691
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties