Šie Uber šoferi var strādāt, kad vēlās(parasti tas ir side job), ņemt brīvdienas kad vēlās un turklāt, kas ir pats galvenais viņiem pašiem ir jālej degviela savās automašīnās parastajās DUS, tiesa uzrādot Uber auto vadītāja apliecību viņiem tiek piešķirta neliela atlaide.
Pēc likuma viss ir kārtībā un katrs protams var domāt ko grib un braukt ar, ko grib, taču tā vien šķiet, ka lielie naftas koncerni ne tikai saņem “nelielus” procentus no sev piederošajiem subuzņēmumiem, saņem lauvas tiesu par pārdoto degvielu, bet arī vēl “pasūta” tādus likumus kādi tiem ir izdevīgi. Galu, galā parastie taksisti, kuri šajā biznesā ir jau kopš 1930.gadiem ir spiesti maksāt pilnus nodokļus un arī klientus tie turpina zaudēt paši savā pilsētā, uzņēmumam kuram nav pat 10 daļa no tā darba stāža, kas ir viņiem.
…