Pievilcīgs un atpazīstams valsts tūrisma tēls veidojas, integrējot tūrisma tēla elementus - logo un devīzi - valsts, pašvaldību un tūrisma nozares veiktajās aktivitātēs tūrisma tirgos (gan noteiktas valsts tūrisma izstāžu stenda noformējumā, gan tūrisma informatīvo materiālu noformējumā, gan tūrisma reklāmās, gan preses ziņās u.c.). Minētajām darbībām jābūt saskaņotām un vienotām ar valsts tēlu veidojošām aktivitātēm. Lai kādu tūrisma objektu veidotu kā atpazīstamu tūrisma objektu, nepieciešams liels darbs kopējā tēla veidošanā - pozicionējot objektu kā vietu, kura izraisa vēlmi atgriezties vēlreiz, radot priekšstatu par pārsteidzošu, aicinošu, harmonisku, drošu, dinamisku, modernu, viesmīlīgu, interesantu vietu ar augstu pakalpojumu kvalitāti.…