Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
7,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:861869
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.10.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Organizācija – personu, sociālu grupu vai valstu apvienība, kurai ir kopīga darbības programma, kopīgs mērķis un uzdevums.
Par organizāciju, kurā tiks veikta tirgvedības/stratēģijas problēmas analīze tika izvēlēta X organizācija, kas nodarbojas ar dažādiem daudz plānu darbiem (būvniecība). Dotā organizācija ir viena no lielākiem savā nozarē, tai ir augsta konkurētspēja un ilggadīga pieredze dotajā sfērā, kas ļauj klientiem un piegādātājiem zināmu pārliecību par sadarbību ar minēto sabiedrību.
Organizācija X ir nodaļu grupa, kuram kopīgs mērķis – gūt maksimālu peļņu, attīstīties un būt maksimāli konkurētspējīgiem, iekārot jauno tirgu, paplašināt ģeogrāfiskās robežas un noturēt uzņēmuma reputāciju viss augstākajā līmenī.
Katrai nodaļai ir savs vadītājs – nodaļas vadītājs. Lai sekmīgi veikt savu darbību, var izvirzīt šādus uzdevumus:
Veikt darbus grafika ietvaros;
Laicīgi veikt maksājumus piegādātājiem un apakšuzņēmējiem;
Izmantot efektīvākās tehnoloģijas;
Veikt konkurentu pētīšanu;(nepieciešamības gadījumā rādīt mākslīgo konkurenci)
Piedāvāt klientam vislabāko cenu;
Piesaistīt kvalificētus darbiniekus vai veikt apmācību jau esošiem.
Efektīvi sadarboties ar citām nodaļām;
Komunicēt ar piegādātājiem.
Katrā organizācijā valda savas vairāk vai mazāk apzinātas vērtības. Vērtības ir objekti, kas nodrošina pastāvīgu pārliecību par rīcības vai mērķa prioritāti, salīdzinot ar citu mērķi vai rīcības veidu.
Vērtību kopums nosaka nodaļas vadītāju un darbu vadītāju izturēšanos pret darbiniekiem un sava starpā. Vērtības arī atspoguļo veidu, kā organizācijas valdība risina konfliktus starp nodaļām vai darbiniekiem, kā viens kolēģis reaģē uz otra kolēģa kritiku. Ir ļoti svarīgi, lai sabiedrības vadītājs orientētos mūsdienu sociālajās vērtībās un apzinātos to nozīmi nodaļās un visa sabiedrībā kopumā.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties