3) Darba laiks.
Dotais autoservisa uzņēmums atšķiras ar to, ka sniedz īpašus pakalpojumus arī brīvdienās un piedāvā nakts neatliekamo palīdzību klientiem, kuri atrodas bezizejas situacijā, un tiem ļoti svarīgi steidzami safiksēt savu automobili. Protams, galvenokārt autoserviss darbosies darbdienās no 9:00 līdz 17:00. Tomēr, varēs apkalpot pēc īpaša pieprasījuma arī brīvdienās, proti par to arī maksa būs lielāka. Tas ir vienreizējais pakalpojums, ar kuru mēs atšķiramies no konkurentiem. Un vēl viens – nakts steidzamā palīdzība, arī dod mūsu autoservisam priekšrocību konurentu starpā. Šīs pakalpojums dod klientam sajūtu par to, ka viņš var būt drošs pat naktī, jo viņam ir mūsu uzņēmuma atbalsts, kurš steidzami palīdzēs negadījuma situacijā.
Šīem īpašiem gadījumiem, darbinieku starpā tiks izveidota dežurantgrupa, kura būs gatava izbraukt steidzamajās situācijās un kuras sastāvs mainīsies katru nedēļu(lai nebūtu vieni un tie paši, kuriem ir vairāk pienākumu). Darbinieki tiks brīdinati par tādu gadījumu iespēju, protams, saņēmot par to papildnaudu algās.
4) Personāls.
Klientu efektīvai apkalpošanai servisā jābūt pietiekams darbinieku skaits, un viņiem jābūt noteikta specializācija. Plāno pieņemt uz darbu 9 kvalificētos mekāniķus ar dažādām specializazēšanas jomām. Principā, automekāniķu profesijā ietilpst ļoti plašs iemaņu loks, bet ir svarīgi arī speciāli virzieni. Starp 8 izvēlētiem darbiniekiem jābūt elektronikas speciālistiem (2), motoristiem (2), gaitas mehānisma speciālistiem (2), metināšanas speciālistam (1), ārējās apstrādes speciālistam (1) un sagādes speciālistam (1). Un vēl papildus tiks pieņemts viens plašās specialitātes mekāniķis, galvenā mekāniķa amatam, kuram jāprot strādāt ar autoservisa aprīkojumu un evakuatoriem – apkalpot tos, uzraudzīt un remontēt, ja nepieciešams. Nepieciešamības gadījumā, šīš darbinieks var tikt apmācīts (sūtīts uz speciāliem apmācības kursiem, šo prasmju apgūšanai). Tātad kopā būs 10 darbinieki. Protams, vēl jābūt arī pieņemšanas administratoram, sekretarim un nakts dežurantam, kurš pieņems klientu zvanus ārpus darba laika. Servisā plāno ierīkot signalizācijas sistēmu, tātad apsardze nebūs vajadzīga.
…