Manuels Kastels pievērsa uzmanību globālajām kustībām, kas spēj pievērst ar vien plašāku sabiedrības uzmanību. Senākos laikos par globālo sasilšanu runāja un vērsa uzmanību zinātnieki bet mūsdienās to pārņem šīs globālās organizācijas, jo tās ar savu savā veidā agresīvo pieeju spēj daudz ātrāk pievērst sabiedrības uzmanību un masveidā maina domāšanu. Organizācijas ir lokāli bāzētas bet vienlaikus globālas, ko mums ļauj internets.
Influenceri arī ir viens no jaunumiem, ko var salīdzināt ar žurnālistu tikai bez attiecīgās izglītības un lielākoties stāsta par savu dzīvi. Influenceriem ir nedaudz vairāk priekšrocību, jo tie piesaista vairāk auditorijas, kas tiem seko līdzi ikdienu, iemanto to uzticību un iesakot kādu produktu vai pakalpojumu tas balstās uz savu pieredzi, tādēļ mūsdienās jau ar vien vairāk varam novērot jauniešos vēlmi kļūt par influenceri.
Tātad kopskatā ja kāds domā savādāk, tad internets būs orientēts būt savādāks, bet ar vienu noteikumu, ja arī ir jau sabiedrības daļa, kas domā savādāk. Komunikācija ir spēka veidota sajūta un tā ir vide, kur tehnoloģijas un bizness tiek pārveidots, tā lai tas piesaistītu pēc iespējas lielāku auditoriju. Nav tā ka tas viss tiek nekontrolēts un internetā var darīt visu ko vien vēlamies, tas viss tiek uzraudzīts un iespēju robežās kontrolēts.…