Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Through the Case Study of Kiwi Insurance to Clarify the Importance of Relationship Marketing for an Organisation

     

    Eseja3 Mārketings, reklāma

3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:678812
 
Vērtējums:
Publicēts: 09.05.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Conclusion
"Customer loyalty and (positive) customer word-of-mouth communication could be seen as the key outcomes of relationship marketing." (Kotler., Brown., Adam., & Armstrong. 2001 p324) Several studies provide evidence for the significant influence of satisfaction on loyalty and word-of-mouth communication. Positive word-of-mouth communication helps for attract new customers as relational partners to a company's offerings. Therefore, it is important for the companies to considerately serve the customers thus to keep long-term relationship with the retained customers. All in all, the better a company understanding of retain the long-term relationship with the customers, the better they can do relationship marketing.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1282399
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties