Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:761274
 
Vērtējums:
Publicēts: 06.01.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

festival and tourism guides.
There are certain regulations that Tinhorn Creek Winery must adhere to when advertising or marketing their product. Although the number of restrictions is much less than in other areas of the world, all wineries must have the correct alcohol level printed on the bottle, within 1.5% in Canada. Since some wines are sold to the United States, to cut down on labelling costs, Tinhorn Creek created a generic label that also includes American wine restrictions, such as, the U.S. government warning that pregnant women or persons about to or presently operating machinery should not drink the product. In advertising, when dealing with a controlled substance, such as alcohol, businesses can not talk about or show someone sampling or consuming the product. In addition, businesses are also not permitted to advertise pricing specials because of the concern over excessive consumption.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties