Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:467277
 
Vērtējums:
Publicēts: 03.11.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Many of us do not realize how interesting a magazine article is until we get almost half way through it. Authors like Robert J. Samuelson, in that sense, are the same as a magazine article. Reading this editor's article, I found that the interesting point that he makes is to defend the truth in his line of business. In our economy, the media has a strong influence on how people relate to many different topics. The reputation of the media is thought of as negative and in some cases, only good for talking down on the economy. In his article called "The Limits of Media Power," Robert J. Samuelson tells us "we're often accused of spreading 'gloom and doom' and threatening the economy. The first charge is sometimes true. …

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties