Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:704760
 
Vērtējums:
Publicēts: 06.05.2005.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

The use of the two methods enables a company to target a specific segment which is its primary group (the main target group) and secondary group (the periphery of the main target group).
In conclusion, combining online and offline advertising have a lot of advantages. A company stands a better chance in achieving its goal as each method has its own strengths and a company should focus on how to use them the most effectively. The two methods have weaknesses as well but as they are complementary, the weaknesses of one method could be offset by the strengths of the other in the decision-making process. Finally the integration of the two methods enables a wider approach as well as reaching and attracting potential customers you might otherwise not consider. A last point to underline is however that there must be coherence in the way the two methods are used in order to be perfectly effective.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1293992
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties