Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:714854
 
Vērtējums:
Publicēts: 24.07.2006.
Valoda: Angļu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

In conclusion Public Relations means many different things to many different individuals, businesses, and or marketing firms. The true definition of public relations will be determined based on the nature of the work being done and the targeted group for a company to provide its goods and services to. This paper represented a personal definition of the term Public Relations. Public relations is how any business, no matter how big or small, interacts with its clientele, partners, investors, and potential customers to sell it goods and services. Public relations are an absolute integral part of an establishment's ability to advertise its goods and services to the general public in a positive way. Public relations involves the media and works at the perception that an organization wants to communicate.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties