Kameras darbā ir izmantoti jau agrāk zināmi fokusi un plāni. Kustīga kamera, kura ietver sevī kustības no augšas uz leju, no kreisās puses uz labo un otrādi. Statiska kamera tiek izmantota long-shot un sarunu laikā. Biežāk izmnatotie plāni ir media-shot un full-shot, turklāt makroplānu nav vispār, jo vairumā gadījumu filmas noskaņu radīja tieši teksts. Perfekti izmantota kameras slīdēšana virs pilsētas un jūras, atklājot dabas skaistumu. Bieži vien kamera pietuvinās objektam ieslīdot tajā vidē, kur notiek darbība, taču filmas finālā, pēc Deizijas nāves, tā aizslīd projām. Tāds pats paņēmiens tika izmantots „ Pilsonis Keins” u.c. filmās. Kopumā, tiek izmantoti ļoti interesanti un pat dažbīd netradicionāli rakursi, kas atklāj ekrānā notiekošo itkā no dažādiem skata punktiem. Brīdī, kad jūrnieks citē sava tēva vārdus, tiek izmantots skats no apakšas, tādā veidā uzsverot tēva varenumu. …