Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • The Business Report about the Internal and External Analysis of The Body Shops Strategies in the Cosmetics Industry

     

    Eseja1 Mārketings, reklāma

1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:539650
 
Vērtējums:
Publicēts: 03.12.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Executive summary
After carrying out an internal and external analysis of The Body Shop, it is evident to see that the Body Shop is currently the market leader in its positioning of the niche market, of uncommon skin product using natural ingredients.
However, with the recent issues with its franchising stores in United Kingdom and in the United State of America, The Body Shop's position is under threat.
The Pest analysis has indicated that the macro-environment in which The Body Shop operates is ever changing due to lifestyles changing and physical appearance's appeal.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1257666
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties