Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:492744
 
Vērtējums:
Publicēts: 02.06.2009.
Valoda: Angļu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

The magazine „Kabinets”, I chose for analising, is quite unpopular comparing to other sortiment that the media market offers in Latvia. It layed in one of the farest corners in the magazine stall.
„Kabinets” („The Parlour”) is a monthly magazine with 64 pages, costs 2,15 Ls and usually is not available in any retail place.
The key audience regarding demographics are a 35 – 60 year old people (men more than women) with a higher education, semi – high or high income. According to psychographics the readers are searching, active, analytic and tired out from shallow pulp press. The readers are people who’re looking for truth, looking for an alternative and selective information. The musical taste of this reader is as selective as the taste of information seeking – in the last page magazine publishes the list of the concerts of bands which music is loved by those who love real rock music. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties