Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:777281
 
Vērtējums:
Publicēts: 14.07.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

6. Conclusion
We believe that after putting our crappy advertising plan in place, we will be able to help Sparkle to achieve a considerable market share of the male jewellery market. As pioneer of this new area of commercialism, Sparkle need not worry abt competition from rivals. The budget for the plan is also cost effective and sensible. We had planned the use of money allocated in such a way that every single cent is utilised completely in getting our product notice by the consumers. Our creative advertisements and TV commercials conjourned is set to make lasting impression on viewers mind.
Hence, we strongly feel that the product is set to achieve considerable good sale figures and respond with implementation of our adv. plan.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1286300
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties