Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Technology and Business Assessment: Implementing a CRM Tool

     

    Eseja3 Vadība

3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:243230
 
Vērtējums:
Publicēts: 18.09.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

The Vice President of my department decided to step back and ask the question, how do our customers perceive the organization and are we meeting their needs? It's a proven fact that it costs 10 times as much to bring in a new customer as it does to retain one and that the perception a customer has of a company is based on their experiences with people from the company. Client Services Representatives (CSR) are the first point of contact customers have with our organization and it was decided that a tool was needed to enhance that relationship. With that simple idea, the implementation process of our organization's CRM tool began.
Customer Relationship Management (CRM) is a business strategy to select and manage customers to optimize long term value. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1263243
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties