Taktiskie mediji galvenokārt ir „dari pats” medijs. Medijs, ko veido cilvēki, kuriem profesija nav saistīta ar mediju veidošanu. Lasītāji ir tieši tā mērķauditorija, kas apvieno, kolekcionē un veido paši savus medijus. Tādējādi veidojas arī taktiskie mediji, katram lasītājam pašam ir nepieciešamība sekot līdzi sev vēlamām aktualitātēm, nav svarīgi, vai tās ir saistītas ar politiku vai mākslu. Taktiskie mediji balstās uz kādas no mākslas praksēm, izmantojot visus pieejamos līdzekļus.
Taktiskie mediji prasa lielu aktivitāti un līdzdalību, tie veidojas no pasākumu atspoguļošanas (un ne tikai pasākumu), kur cilvēki necenšas lietas atspoguļot ļoti objektīvi, jo paši ir pasākuma dalībnieki un balstās uz savām pašreizējajam, subjektīvajām emocijām. Tas arī ir viens no iemesliem, kas ir atšķirīgs taktiskajiem medijiem un parastajiem masu medijiem. Lasītāji dalās ar savām domām, tādējādi iespaidojot citu darbību vai priekšstatus par konkrēto tēmu vai pasākumu.
„Dari pats” mediji ir daudzveidīgāki, tie apvieno dažādas grupas un indivīdus, kas jūtas neapmierināti, vai izslēgti no plūstošās pasaules, vai gluži otrādi, tie pauž savu sajūsmu un apmierinātību. Tie apvieno milzīgu daudzumu radošus, aktīvus un domājošus prātus, kas dalās ar savām sajūtām un emocijām par dienas aktualitātēm. …