Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Supermarket Imperialism: how the Growth of International Supermarket Chains Is Restructuring Global Food Production and Distribution (Includes Bibliography)

     

    Eseja4 Ekonomika, Mārketings, reklāma

3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:955628
 
Vērtējums:
Publicēts: 23.06.2006.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

The role of supermarkets on international markets is rapidly expanding, as suppliers of goods and services to consumers and the building local and international economies. The extent to which they do this is highly refuted as supermarkets have an array of effects on markets and economies. Whilst they provide jobs and services to the region, they can also drive pre-existing markets out of business if they fail to compete or meet supermarket standards. Supermarket chains influence traditional chains of distribution and production through homogenisation of services and products.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1303693
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties