Lai ieietu Krievijas tirgū pielietojam tiešās investēšanas metodi. Firmas aizsākums notika Rīgā. Rīgas uzņēmumā strādā 6 cilvēki un vairāk, manuprāt, nevajadzēs. Firmas filiāli Krievijā izveidojam, jo vajadzēja kaut kā paplašināt biznesu - Rīgā vairs nav paplašināšanas iespējas šajā nozarē, taču Krievijas teritorijā pamazām mainās autoparks no padomju auto uz Eiropas vai Japānas auto. Ļoti spēcīgi attīstās šis tirgus. Palielinoties ienākumiem, parādījās vēlme palielināties, aizsūtījām vienu kolēģi uz Maskavu, sākam ar Mazu ofisa īrēšanu, lai tirgotu tikai turbīnas, apmēram pēc pusgada parādījās ideja, ka vajadzētu organizēt autoservisu, lai papildus varētu piedāvāt klientiem autoremontu, ka arī turbīnas noņemšanas un uzlikšanas pakalpojumus. Pašlaik tas ir liels uzņēmums - filiālē aptuveni ap 20 cilvēkiem. Igaunijas tirgū mēs iegājām ar tiešo eksportu, caur mūsu valsts eksportu.
Krievijā diezgan populāra ir 1.8t audi un volksvagen automobiļi. Uz to bridi likumdošana paredzēja, ka ar mazāku motora tilpumu ir lētākas muitas nodevas un arī mazāks nodoklis līdz 1.8litra apjomu. Sekojoši konkurentu tajos laikos bija maz, jo tas bija kaut kas jauns un varēja diezgan labi pelnīt ar mazu apjomu. No sākuma tur bija tikai ofiss, bet remontu veicam Rīgā, vēlāk jau varējām paplašināties un izveidojam autoservisu, bet tagad jau tika izveidota inovācija tehniska bāze, lai remontētu turbīnas.
…