Viens no faktoriem, kas kavē banku un uzņēmēju sadarbību ir informācijas trūkums starptautiskās tirdzniecības jomā – uzņēmēji nezin savas iespējas un to darbībai piemērojamos maksājumu veidus, savukārt, bankas nepārzina atsevišķu klientu vajadzības. Veicinot banku un to klientu savstarpējo sadarbību, varētu panākt banku ieņēmumu no starptautiskās tirdzniecības finansēšanas ar bankas palīdzību un uzņēmumu apgrozījuma apjoma pieaugumu, kā arī palielināsies starptautisko tirdzniecības darījumu drošība.
Jāatzīst, ka tirdzniecības finansēšanas metožu darbības shēmas nav tik daudz sarežģītas, cik svešas, tomēr darbam ar tām ir savas īpatnības, kuras pilnīgi būtu jāpārzina bankas speciālistiem un jāpalīdz saviem klientiem izvēlēties pareizo maksājuma veidu.
Lai uzņēmēji strādātu bez zaudējumiem un varētu nopelnīt, izmantojot tirdzniecības finansēšanas radītās priekšrocības, un bankas nezaudētu uzticību klientu acīs, banku speciālistiem labi jāpārzina šo pakalpojumu nianses, līdz ar to nodrošinot banku un to klientu sadarbību ne tikai darījumu finansēšanas jomā.
…