Tie ir daudzi faktori, kuru rezultātā skolotājs un skolēns nespēj veikt pilnvērtīgi savu uzdevumu – mācīt un būt mācītam. Tas tiek darīts pavirši gan vienā, gan otrā gadījumā. Pedagogs ir sarežģīta profesija, jo pašam ir jāapgūst jaunākie mācīšanas veidi un jāseko līdzi jauninājumiem šajā jomā, kā arī ir līdztekus jāmāca skolēni, kuri vēl neapzinās mācību vielas būtību un tādi, kuri jau zina mācību vielas būtību, taču tos interesē pavisam, kas cits. Pedagogs ir cilvēks, kuram ir jāizprot skolēni, kuri ir dažādu vecuma grupu pārstāvji. Katrai no grupām jābūt savai pieejai, kā labāk iemācīt un kā labāk paskaidrot, lai lielākā daļa no informācijas, ko sniedz pedagogs stundu laikā, tiktu nodota skolēniem un tur arī saglabāta. Skolotājam ir „jālokas” uz visām pusēm, bet tajā pašā laikā jāsaglabā sava nemainīgā pozīcija. Vislabāko komunikāciju veido jauni skolotāji, kuri spēj vadīt klasi ar mūsdienīgu pieeju, taču šādiem skolotājiem pietrūkst pieredzes un tas zināmā mērā ir šķērslis. Bet skolotāji ar pieredzi ir grūti pielāgojami jaunām lietām, tāpēc viņiem pietrūkst jauno skolotāju spara un mūsdienīgā skatījuma. Tādēļ šī profesija ir sarežģīta komunikācijas ziņā, jo ar katru cilvēku ir jāveido sava citādāka saskarsmes valoda. …