Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:564778
 
Vērtējums:
Publicēts: 04.11.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Starbucks Coffee Company is the leading retailer, roaster, and brand of specialty coffee in the world. In the company's fiscal report for the year 2001 company officials revealed that on top of the 4,790 stores that they already have world-wide, they plan to add at least 1,200 units in fiscal year 2002.[1] A full one-third of these new retail stores will be located in international markets. How did one small coffee shop located across the street from the Pike Place Market spread through Seattle, infiltrate the entire United States, and achieve staggering global success within a matter of 30 years?
A Limited Domestic Market
The domestic market for specialty coffee was suffering in the early 1970's when the first Starbucks store was born. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1273944
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties