Ētikas zināšanas ir profesionālās sagatavotības un sekmīgas karjeras nosacījums. Ētikas zināšanu apgūšana veicina katram cilvēkam nepieciešamo prasmju un iemaņu veidošanos, intelektuālos tikumus: prasmi analizēt, spriest, izdarīt pareizu izvēli, kas ir katra paša cilvēka ziņā.
Pedagoga ētika regulē skolotāja uzvedību tādējādi, lai nostiprinātu viņa autoritāti, būtu nodrošināta pedagoģiskā kolektīva pūliņu vienotība. Turklāt tā realizē principu, kas reizē prasa cieņu pret skolēna personību un prasīgumu pret viņu, izvirza jautājumu par sabiedrības morālo uzticēšanos skolotājiem. Šāda nostādne palīdz skolotājam profesionāli veikt darbu, kas vēlāk nesīs darba augļus, kā ,piemēram, skolēni nāks uz sporta nodarbībām nevis ķeksīša pēc, bet gan fiziski un garīgi pilnveidoties, gūt emocionālo baudu.
Pedagoga profesija pieder pie pasaules vecākajām profesijām, un ikvienam cilvēkam savā dzīves ceļā nākas sastapties ar skolotāju gan kā skolēnam, gan kā skolēna vecākam. Pedagoga profesionālā ētika ietver sevī visu labāko morāles īpašību kopumu.
Es šajā referātā veikšu sporta skolotāja ētisko kompetenču analīzi. Izanalizēšu svarīgākos sporta kodeksus, kas ,manuprāt ,būtu jāievēro jebkuram sporta skolotājam. Gūšu arī jaunas zināšanas, kas saistītas arī būs iespējams ar manu nākamo profesiju.…