Kā pētījuma avotu izmantoju datu bāzē atrasto bakalaura darbu „Jauno mediju lietošanas paradumi jauniešu auditorijā: dziļās intervijas ar mērķgrupu pārstāvjiem” tēmas pētniecībai.
1.„Latvijā pieaugot sociālā tīkla portāliem, paralēli pieaugusi sociālās
komunikācijas loma, izmantojot interaktīvos medijus”. Grūti noliegt faktu, ka sociālie tīkli ir noteikuši toni mūsu interneta ikdienā. Cilvēki, jo it īpaši jaunieši, arvien aktīvāk izmanto interaktīvos medijus, lai paustu savu viedokli publiskajā vidē tā zemapziņā cerot izrādīt kaut kādu atgriezenisko saiti, proti, ‘’tikt sadzirdētam’’. Tā vietā, lai brīvo laiku pavadītu ikdienā, cilvēki cenšas izmantot virtuālo komunikāciju un arvien vairāk izveidojās plaisa, ka arvien jaunāki cilvēki to izmanto.…