Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:984101
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmēji meklē arvien jaunus veidus kā gūt lielāku peļnu. Tas ir iespējams samazinot izdevumus, bet kā? Sava uzņēmuma, piemēram, facebook lapas izveide nemaksā neko. Principā tā ir kā reklāmas izvietošana par velti – tiek samazināti reklāmu izdevumi un palielināta peļņa. Sociālo mediju platformā izvietot reklāmu ir daudz efektīvāk kā, piemēram, televizorā. Jāņem atkal par piemēru facebook. Televizorā mēs nevaram izvēlēties mērķgrupu, kurai vēlāmies piedāvāt savu produktu, TV mēs viņu piedāvājam pilnīgi visiem , kuriem ir televīzija, savukārt ar facebook reklāmām ir savādāk, mēs viņas varam ‘’mērķēt’’ attiecīgajām grupām, kurās varētu būt potenciāli pircēji. Iekļūšana mērķgrupās ir atkarīga no meklēšanas vēsturēm, interesēm un iepriekšējām darbībām internetā. Secinājums – izdevumi , pateicoties sociālajiem medijiem ir samazinājušies (vismaz no reklāmas aspekta), un līdz ar to palielinās uzņēmumu peļņa, kas tiem ļautu ieguldīt lielāku naudu sava uzņēmuma attīstībā. (Thomsett-Scott, 2014) (Todor, 2016)

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties