Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:902329
 
Vērtējums:
Publicēts: 16.09.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Runājot par sociālās pedagoģijas attīstību mūsdienās, svarīgi pieminēt tādu sociālās pedagoģijas definīcijas autori kā Ģertrūdi Boimeri. „Viņa raksta, ka sociālā pedagoģija ir nevis princips, kam būtu pakļauta pedagoģijam tās teorija, metodes, institūti un darba jomas, bet gan pedagoģijas nozare: tā ir audzināšana, kas nenotiek skolā un ģimenē. Sociālā pedagoģija kļūst par valsts un sabiedrības audzināšanas aprūpi ārpus skolas.” (Plaude, 2003) 1929. gadā pēc Ģ. Boimeres domām tam bija īpaša nozīme, taču šodien tā tiek uzskatīta par sociālās pedagoģijas pamatdefinīciju. Mūsdienās šī definīcija tiek uztverta kā sociālās pedagoģijas izpratnes pamats. Līdzīgi kā Ā. Dīstervēgs, arī Ģ. Boimere izprot sociālo pedgoģiju kā palīdzību krīzes gadījumos. (Plaude, 2003)
Sociālās pedagoģijas attīstība sākusies jau pirms ilga laika, taču jēdziens „sociālpedagoģija” izveidojās tikai 19. gadsimtā. Iezīmes, kuras bija raksturīgas sociālās pedagoģijas attīstības posmiem iepriekšējos gadsimtos, daļa no tām saglabājušās arī mūsdienās, jo sociālā pedagoģija turpina savu pilnveidošanos.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties