Pieaugušie šajā reklāmā redzēja parastu bērnu, bet augumā īsāki reklāmas vērotāji reklāmā varēja redzēt ievainotu bērnu un uzticības centra tālruņa numuru.
- Auto drošība. Drošas braukšanas reklāmas veido sabiedrības izpratni jau vairākus gadu desmitus. No 1985. gada līdz 1999. gadam drošību jostu lietošana pieauga no 14 – 79% pateicoties sociālajām reklāmām. Tāpat tiek informēts par to, lai netiktu lietot telefons pie auto stūres, kā arī nesēsties pie stūres alkohola reibumā.
- Dabas aizsardzība. Tāpat ļoti daudz reklāmas veido sabiedrības izpratni par dabas piesārņošanu attēlojot kādas sekas rodas nerūpējoties par vidu, kā arī uzsverot cik būtiski ir šķirot atkritumus.
Ir vēl ļoti daudz jautājumus kurus aplūko sociāla reklāma, lai mainītu sabiedrības viedokli un ieviestu jaunas sabiedrības normas, kā piemēram, reklāmas par dažādu rasu pārstāvjiem, u.c. reklāmas, kas var būt par daudz un dažādiem jautājumiem.
Ir skaidrs, ka reklāma ir spēcīgs rīks sabiedrības domas radīšanai. Tā gan darbojas uz to, lai parādītu, ka cilvēks iederēsies konkrētajā sabiedrības grupā lietojot konkrētu produktu, kā arī dažādām sabiedrības normām pielīdzina savus produktus, lai novērstu citu sabiedrības locekļu kritiku. Tāpat reklāma var būt arī sociāla un informēt cilvēkus ne tikai par produktiem, bet arī par sociālām problēmām, kas valda mums apkārt un motivēt mūs tās mainīt.
…