T. Korea pētījumā aicinājusi piedalīties mates ar saviem bērniem, viņa veikusi 14 padziļinātas intervijas ar 14 mātēm un viņu bērniem un izpētījusi vēl 242 šādas grupas (kopējā izlase 236 grupas jeb 472 cilvēki). Viņa atklāja, ka no visiem aptaujātajiem 40% jaunieši ir tie, kuri iemāca un ietekmē savus vecāki lietot tehnoloģijas (datorus , mobilos telefonus, internetu un sociālo tīklu). Bērnu/jaunieši vērtējums bija augstāks salīdzinājumā ar vecākiem (22%), vairākos gadījumos vecāki iemācās izmantot tehnoloģijas paši. Iezīme, kad bērni māca vecākus, vairāk raksturīga mātēm un bērniem no zemākā sociāli ekonomiskā stāvokļa. Tas ir līdzīgi kā imigrantu ģimenēs, kur bērni kalpo kā valpdas un kultūras saite starp ģimeni un jauno vidi.
Digitālie mediji atklāj jaunu vidi zemāko sociāli ekonomisko slāņu ģimenēm un to bērniem. Šajās ģimenēs bērni par tehnoloģijām biežāk uzzina no skolas un draugiem, un pēc tam, aizejot majās, bērni māca savus vecākus.
…