Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:419806
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.03.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Par sociālo mārketingu tiek uzskatīts tāds marketinga veids, kura galvenais uzdevums ir sabiedrības izglītošana. Galvenokārt tas ir virzīts uz veselīga dzīvesveida un dzīves kvalitātes uzlabošanu. Sociālais mārketings ir radies 1970 gadā, kad Filips Kotlers un Geralds Zatlmans, realizēja jau esošo mārketinga principus lai pasniegtu tiem savas idejas, attieksmes, mērķus. Organizācijas mērķis, kura darbojas ar sociālo mārketingu ir mērķis informēt sabiedrību. Informācija, kas tiek nodota cilvēkiem caur sociālo mārketingu galvenokārt liek aizdomāties un izveidot savu viedokli par konkrēto jautājumu. Sociālais mārketinga galvenais mērķis ir nevis ietekmēt tirgu vai produkta noietu, bet gan mainītu cilvēku domāšanu vai attieksmi kādā lietā.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties