Secinājumi
Šie divi raksti fokusējās uz divām konkrētām lietām: politisko pārliecību un pirkuma paradumiem. Gan vienā gadījumā, gan otrā gadījumā slavenības ietekmē Y paaudzes uzvedību – radot lojālus zīmola pircējus un konkrētas politiskās partijas, un ideoloģijas piekritējus. Tas tiek panākts ar slavenībai pievienotās vērtības pārnešanu uz kādu konkrētu zīmolu, vai politisko spēku. Slavenības atbalstītājs jeb fans asociē slavenības īpašības un vērtības ar viņa pārstāvēto zīmolu vai politisko pārliecību.
Otrs aspekts, kas jāņem vērā, runājot par slavenību ietekmi uz Y paaudzi, ir – slavenībām, kuru īpašības atbilst Y paaudzes īpašībām ir vieglāk ietekmēt viņu uzvedību. Šīs īpašības ir: pretošanās visam korporatīvajam, individualitāte un oriģinalitāte. Un, manuprāt, Y paaudze ir tā paaudze, kura ir ļoti lojāla sevis izvēlētajām slavenībām, līdz ar to skeptiski raugās uz mūsdienu kultūras radītajām slavenībām.
…