Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:779643
 
Vērtējums:
Publicēts: 18.10.2005.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

There was an investigation in an attempt to understand what situational influences affect purchasing behaviors of consumers. Fifty subjects were asked to complete a survey in determining what attributes affect the decision to purchase a product. The effect of purchase was based on three different times of day: morning, afternoon, and evening. The effect of purchase was also based on whether subjects preferred caffeinated or non-caffeinated soda depending on the time of day. The subjects were asked to rate their preferences on a 5 point rating scale, one being agree and five being disagreed. The results indicated there was a relationship between caffeination and usage situation.
Situational Influences on Purchasing Behavior.
Why do people shop? How do situational factors influence the decision to purchase certain items? The act of purchase is affected by many factors: mood, time pressures, or even a person's disposition towards shopping. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1297776
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties