4. Stratēģijas analīze un ieteikumi, kā to uzlabot
Patlaban uzņēmuma stratēģija izskatās ir nodrošināt maksimāli ātru interneta piekļuvi pēc iespējas vairāk mājsaiminiecībām. Notiek organiska uzņēmuma attīstība sniedzot pakalpojumus, kas nodrošina ieņēmumus, lai attīstītu optisko kabeļu tīklu. Uzņēmums ir veicis veiksmīgu pāreju no viena pakalpojuma sniegšanas (Balss telefonlīniju). Pakalpojumu skaits, ko sniedz Lattelecom aizvien palielinās, notiek ieņēmumu diversifikācija (Meitas sabiedrību izveide un jaunu pakalpojumum sniegšana). Veiksmīgi tiek īstenota cenu stratēģija, kā arī klientu grupām atbilstošu pakalpojmu piedāvāšana. Uzņēmums darbojas strauji mainīgā biznesa vidē, kas tam liek nepārtraukti attīstīties. Nākotnē visticamāk konkurence tikai saasināsies. Lai mazinātu mobilo operatoru atņemto klientu skaitu, Lattelecom turpina attīstīt bezmaksas Wi-Fi punktus visā Latvijā, vietās ar augstu iedzīvotāju blīvumu. Mērķis mazināt ieinteresētību pāriet uz mobilo operatoru piedāvāto iespēju izmantot interentu datorā. Manuprāt, uzņēmums ir patlaban ir labi pārvaldīts, taču vai šī stratēģija ir veiksmīga to man atblidēt ir grūti, jo šie jautājumi ir saistīti ar tehnoloģijas iespējām. Svarīgs jautājums, kādu interneta ātrumu un kvalitāti spēs nodrošināt mobilie operatori nākotnē un par kādu cenu. …