Amerikāņu jauniešu seriāla “Euphoria” popularitāte aizsākās ar pirmajām seriāla sērijām, kuras iznāca 2019. gada jūnijā. Seriāls ātri vien ieguva plašu popularitāti dažādos sociālajos tīklos. Pagaidām seriālam ir divas sezonas un tiek plānota vismaz vēl viena sezona. Seriāls “Euphoria” ir jauniešu drāmas, psiholoģiskas drāmas seriāls, kurš ļauj ielūkoties vidusskolēnu pieaugšanā, kuri piedzīvo mīlestību un draudzību pasaulē, kurā valda narkotikas, sekss, traumas un sociālie mediji. Šis seriāls ir aizrāvis miljoniem skatītāju visā pasaulē un ierindojies HBO straumēšanas platformā par otro visu laiku skatītāko seriālu. Seriāla varoņi ir kļuvuši par pasaules mēroga zvaigznēm un elkiem. Tieši tāpēc seriālam ir milzīga ietekme uz saviem skatītājiem, īpaši akcentējot jauniešu auditoriju. Arvien vairāk jauniešu cenšās līdzināties seriāla atveidotajiem tēliem. Kā vienu no uzskatāmākajiem piemēriem var minēt dažādu sociālā tīkla www.instagram.com lietotāju kontus, kuros jaunieši cenšas atdarināt seriālā redzamos grimmus vai apģērba komplektus, kā seriāla varoņiem.
Lai pavisam vienkārši saprastu kultivācijas teoriju nepieciešams vien atrast video fragmentu no animācijas seriāla “South park”, kurā varonis vārdā Tweek, slīkst paranojā par bērnu drošību, sākotnēji redzams ka varonis patērē daudz medijus, tai skaitā ieslēdzot televizoru viņa paranoja tiek vēl vairāk pastiprināta ar televizorā redzēto par bērnu apdraudēto drošību. Televīzija apstiprināja viņa bažas un skatījumu uz pasauli, viņš kļuva pārliecināts par to kad nekur vairs nav droša vide un mainīja savu skatījumu uz pasauli, un veidu kā viņš komunicē ar esošo sabiedrību. Animācijas seriāls lieliski izskaidroja kultivācijas teoriju un kā tā ietekmē jauniešus, kā arī kas notiek ar sabiedrību ka tā patērē pārliekus daudz medijus.
…