Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:527741
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Selektīvā informācijas uztvere – kad cilvēks atsevišķus priekšmetus, parādības vai īpašības uztver labāk un izdala tās no liela kopuma.
Uztvere - priekšmetu, parādību, situāciju un notikumu veseluma atspoguļojums apziņā. Uztvere ir izziņas process, kad lietas un parādības iedarbojas uz maņu orgāniem.
Uztveres objekts - priekšmets, parādība vai īpašība, kura uztveres procesā izceļas. Selektīvā informācijas uztvere ir atkarīga no dažādiem faktoriem. No cilvēka psiholoģiskā stāvokļa, vecuma, interesēm, vajadzībām, nodarbošanās, utt.

Sociālā reklāma un mārketings – cilvēku informēšana un aicināšana uz labāku dzīvi. Sociālā mārketinga pamatprincips – mainīt cilvēka domāšanu, uzvedību. Sociālā mārketinga pozitīvie efekti : sabiedrības izglītošana, problēmu apzināšana, problēmu risināšana, aicināšana uz labāku dzīvi, aicina pievērst uzmanību lietām, kas nav mazsvarīgas cilvēka dzīvē, taču cilvēki paši saviem spēkiem par to nav aizdomājušies. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1139783
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties