Sekretāre ir kā vizītkarte birojam, tāpēc viņai ir jābūt priekšzīmīgai. Pirmais ko klients redzēs būs sekretāre un kā viņa izturēsies pret klientu, kā viņa izskatīsies, spriedīs par visu biroju.
Sekretārei ir jābūt laipnai, smaidīgai (arī runājot pa tālruni), diplomātiskai, inteliģentai, čaklai ar darba mīlestību, apzinīgai, atsaucīgai, prasme adaptēties, vienkāršai, pieticīgai, akurātai, labvēlīgai, prasmei ātri uztvert notikumu un parādību būtību, ar sabiedrisku raksturu, spēju kontaktēties, kas palīdzēs sekretārei veidot pareizas attiecības ar apmeklētājiem, darbiniekiem, vadītāju utt., ar saprātīgu piesardzību lēmumu pieņemšanā, ar artistiskumu, kas palīdzēs pārvarēt personiskās emocijas kopējās lietas interesēs, labā līmenī organizēt apmeklētāju pieņemšanu utt., humora izjūtu, spējīgai patstāvīgi izglītoties, paplašināt savu redzesloku.
…