Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:866539
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.10.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedrisko attiecību vieta un loma Latvijas biznesā un valsts institūcijās

Sabiedrisko attiecību speciālists Latvijā ir vēl salīdzinoši jauna profesija. Saskaņā ar profesijas standartu, sabiedrisko attiecību speciālists: novēro savas organizācijas/uzņēmuma darbības ārējās vides un iekšējā stāvokļa attīstību. Informē, komunicē un pārliecina. Veicina saprašanos, rada un saglabā uzticēšanos. Brīdina par iespējamiem konfliktiem. Sekmē dažādu publiku atbalstu organizācijas darbībai. Veicina darbinieku lojalitāti organizācijai.
Mūsdienās daudzi uzņēmumi vēl nesaprot sabiedrisko attiecību nozīmīgumu uzņēmumā. Vairums uzņēmēju domā, ka sabiedrisko attiecību speciālistam ir jābūt kā burvju māksliniekam, kuru var izsaukt krīzes situācijā, viņš pavicinās burvju nūjiņu un visas problēmas tiks atrisinātas. Diemžēl tā tas nenotiek… Un tad uzņēmējs jūtas vīlies un uzskata, ka no sabiedrisko attiecību speciālista jau nav nekādas jēgas, un kāpēc gan lai tādu algotu ikdienai.
Ir arī daļa uzņēmēju, kas uzskata, ka ja jau par viņiem neko sliktu nerunā, tad viņiem nav vajadzīgs sabiedrisko attiecību speciālists. Bet tad man ir atkal pretjautājums – vai par jums runā tikai labu, vai nerunā vispār, jo nav ne jausmas, ka tāds uzņēmums vispār eksistē? Ja neviens nezina ar ko nodarbojas jūsu uzņēmums, tad tieši jūs esat tie, kuriem šis speciālists ir visvairāk nepieciešams, jo tas nozīmē, ka uzņēmumam nav izstrādāts labs uzņēmuma korporatīvais tēls, nav iedibināta saikne ar medijiem un varbūt nav tik daudz klientu, kuri varētu būt, ja viņiem būtu ziņas par jūsu darbību. Šīs un daudzas citas lietas var būt uzņēmuma bankrota cēlonis, ja nav sabiedrisko attiecību speciālista. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1140513
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties