Jebkurā kampaņā ir svarīgs ziņojums, kurš uzrunā auditoriju. Tieši ziņojums ir faktors, kas var ietekmēt gan auditorijas attieksmi, gan uzvedību. SA kampaņas mērķis ir ietekmēt ja ne visu sabiedrību (jo tas nav iespējams), tad vismaz to aktīvāko daļu, mainīt attieksmi un uzvedību, un īstenot to visu noteiktajā laikā. Pastāv kampaņu veidu iedalījums,to izveidoja Patriks Džeksons 1. Tie iedalās, pirmkārt, atkarībā no kampaņas galvenā nolūka, piemēram, sabiedrības izglītošanas kampaņa, un, otrkārt , atkarībā no darbības jomas. Veiksmīgas kampaņas pazīmes ir - prasību, mērķu un prioritāru novērtējums, sistematiskā plānošana, pastāvīga kontrole un efektu sasniegšanas, jeb nesasniegšanas izvertēšana.2 Vispirms jānoskaidro mērķus, kā un ar kādiem instrumentiem organizācija ietekmēs sabiedrību, kādas tēmas būs visaktuālākas šobrīd, un kāda tonalitāte kampaņa tiks pasniegta mērķauditorijai. Idejai jābūt tādai, kas droši funkcionētu.
Savam darbam par izpētes objektu es izvelējos Valsts akciju sabiedrību – Ceļu satiksmes drošības direkciju (CSDD). Mēs ar kursa biedriem atnācam uz iepriekš sarunāto interviju. Alise Kleinberga, CSDD sabiedrisko attiecību darbiniece sniedza mums informāciju par organizācijas darbību. Intervija notika 14.11.2008 CSDD – Miera iela 25, 36.telpā.…