Lai varētu pievērst sabiedrības uzmanību kādam konkrētam jautājumam vai mainīt viņu domas, sabiedrisko attiecību darbiniekam ir jāspēj atrast vispiemērotako komunikācijas veidu, kā to visefektīvāk darīt. 1 Komunikāciju „izmanto kā programmas katalizatoru, un ar tās palīdzību tiek interpretēta un tiek sekmēta rīcības stratēģija”.2
Sabiedrisko attiecību kampaņas ir viens no komunikācijas veidiem, ar kuras palīdzību tiek nodota informācija sabiedrībai. Vides aizsardzība, veselība un drošība ir tās nozares, kurām Latvijā tiek pievērsta īpaša uzmanība un ar dažādu kampaņu palīdzību uzrunā sabiedrību, lai pievērstu pēc iespējas plašākas sabiedrības uzmanību šiem problēmjautājumiem.
Šā gada 22.oktobrī ar Valsts Policijas, Izglītības un zinātnes ministrijas atbalstu, sadarbībā ar lielveikala tīklu Maxima un TV3, tika aizsākta jauna kampaņa – „Atstarotāju policija”, kas izveidota ar mērķi pievērst sabiedrības locekļu uzmanību nepieciešamībai izmantot atstarotājus, lai samazinātu lielo, uz ceļiem bojā gājušo skaitu. 3
Lai ar kampaņas palīdzību pievērstu sabiedrības uzmanību, ir izveidots vēl nebijis un jauns tēls – tas ir Atstarotāju policists, kas informē bērnus par atstarotāju lietderību un piešķir tiem speciālas kartīte ar tiesībām aizrādīt paziņām, radiniekiem, draugiem par to, ja viņi nelieto atstarotājus.…