Darba uzdevums bija izpētīt organizācijas sabiedrisko attiecību lomu darbā ar daļējām publikām un mērķa publikām. Lai veiktu pētījumu, darba autors veica elektroniskā pasta saraksti ar Rīgas domes sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja vietnieci Lailu Īvānu.
Rīgas dome ir liela organizācija, kas skar dažādas sabiedrības grupas un sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja vietnieces L. Īvānas vārdiem „tā "uzrunā", "kontaktē" utt. ar jebkuru iedzīvotāju un pat viesi savā teritorijā ( Rīga kā valsts galvastpilsēta un nozīmīga Baltijas metropole - arī ar daudziem un dažādiem sadarbības partneriem ārvalstīs)” [1]. Rīgas dome savā darbībā cenšas aptvert plaša profila publikas, arī tādas publikas, kuras tiek skārtas, bet tās pašas neapzinās, ka problēma skar arī viņas . Šīs publikas sauc par apzinātām daļējām publikām [2], kuras Rīgas dome izmanto savā darbībā, lai sasniegtu organizācijas mērķus.…