Sabiedrisko attiecību definīcijas ir daudz un dažādas. Tās ir veidotas vēsturē un koriģētas līdz par mūsdienām. Sabiedrībā jēdzienu „sabiedriskās attiecības” bieži vien lieto nepareizi. Tas ir tā iemesla dēļ, ka vēsturē sabiedrisko attiecību speciālista uzdevumi bija dažādi un savādāki nekā mūsdienās. Sabiedriskajām attiecībām ir daudz izaicinājumu kā vēsturē, tā arī mūsdienās, jo aptver vairākas darbības jomas un virzienus, kā piemēram, publicitāte, reklāma, sabiedriskās lietas, domstarpību kārtošana, lobēšana, attiecības ar investoriem un attīstība.
Pirmkārt, ir jāizskata, kas ir sabiedriskās attiecības un kāda ir to vēsture. Sabiedriskās attiecības ir viena no organizācijas vadīšanas funkcijām, kuras mērķis ir nodibināt un uzturēt savstarpēji izdevīgus sakarus starp organizāciju un sabiedrību. Šis formulējums ir tuvāk mūsdienām. 20.gadsimtā galvenie sabiedrisko attiecību uzdevumi bija savas taisnības pārliecināšana, pretuzbrukumi žurnālistiem un valdībai. Sabiedrisko attiecību speciālisti bija kā propagandisti, kuri izplatīja savu sabiedrisko domu – savas domas uzspiešana.…