Mūsdienās, ar katru gadu paaugstinoties kompāniju savstarpējai konkurencei, arvien lielāku nozīmi iegūst sabiedriskās attiecības. Lielie uzņēmumi arvien biežāk cenšas izmantot sabiedrisko attiecību sniegtās iespējas gan pieņemot darbā speciālistus, gan dodoties uz sabiedrisko attiecību aģentūrām. Bet dažreiz paši uzņēmumi īsti neizprot, kas ir sabiedriskās attiecības.
„Sabiedriskās attiecības ir tā pārvaldes funkcija, ar kuras palīdzību tiek nodibināti un uzturēti savstarpēji izdevīgi sakari starp kādu organizāciju un to sabiedrību, no kuras ir atkarīgas šīs organizācijas veiksmes un neveiksmes.” (Katlips, Senters, Brūms, 2002:21) Ar šādu skaidrojumu par sabiedriskajām attiecībām savu grāmatu sāk Skots M. Katlips, Alens H. Senters un Glens M. Brūms, kuri ir autori un redaktori grāmatai, ko daudzi sauc par sabiedrisko attiecību Bībeli, taču šī sabiedrisko attiecību ir nedaudz līdzīga ar D. Herbsta veidoto sabiedrisko attiecību definīciju „Sabiedriskās attiecības (SA) ir sistemātiska un ilgstoša uzņēmuma komunikācijas veidošana ar tā iekšējām un ārējām mērķa grupām, kuras mērķis ir iepazīstināt ar uzņēmumu izveidoto spēcīgu un oriģinālu priekšstatu par uzņēmumu. Tā rezultātā mērķa grupas, iespējams, dos priekšroku tieši šim uzņēmumam” (Herbsts, 2008:8).…