Katrs liels uzņēmums Latvijā nevar būt atrauts no Latvijas ekonomikas un sabiedrības, tam noteikti jāstrada ar publiku.
Sabiedriskās attiecības nevar radīt reputāciju ātri. Tas ir ilglaicīgs darbs un nevar panākt viedokļa maiņu ar vienu relīzi. Pirms ķērties pie tēlu veidošanas, vajag saprast, ar ko tieši organizācija vēlas asociēties. Tēls veidojas atkarībā no savas/svešas informācijas1.
Savam darbam es izmantoju interviju, kas bija publicēta portalā Dienas bizness ar a/s „Aldaris” ar valdes priekšsēdētāju Ināru Šuri. Savā intervijā Ināra teica, ka pamata uzdevumi sabiedrisko attiecību aktivitātēs „Aldarim” kā lielam uzņēmumam ir korporatīvā tēla veidošana, sociālās atbildības principu ievērošana un realizācija, integrētā mārketinga komunikācijas, komunikācijas veidošana ar dažādām auditorijām, tostarp medijiem2. Ņemot vērā to, ka „Aldaris” ir alus nozares līderis, īstenoti arī papildu uzdevumi – aktivitātes likumdošanas jomā, alus kā produkta tēla veidošana. Regulāri veikta arī aktuālo komunikācijas problēmu risināšana.
Viens no Aldara uzdevumiem ir būt sociāli atbildīgam uzņēmumam, proti, sadarboties ar dažādiem sektoriem - vidi, prealkoholisma biedrībām, lai kopīgi sasniegtu visām pusēm pieņemamu mērķi. Ar šīm grupām SA darbiniekiem ir nepieciešams atbalstīt dialogu. …