Dinamiskas, straujas nemitīgā attīstībā un notikumu centrā – tieši šādi vārdi un frāzes visprecīzāk atspoguļo 21. gadsimta sabiedrisko attiecību raksturu. Droši varam apgalvot, ka nekad agrāk sabiedriskajām attiecībām nekad nav bijušas tik lielas iesējas. Arvien vairāk organizācijas, neatkarīgi no tā, vai tās būtu valstis, karaliskās ģimenes, ātri augoši plaša patēriņa preču ražotāji vai vides aktīvisti, aptver komunikācijas nozīmi. Tieši tās organizācijas, kas izprot sabiedrisko attiecību nozīmi spēj ātri attīstīties un izsisties plašajā tirgū. Tieši šo iemeslu dēļ profesionālo komunikācijas speciālistu ietekme jebkurā organizācijā aug. (Gregorija, 2007:15)
Profesionāls darbs komunikācijas jomā pēdējo gadu laikā kļuvis par uzņēmumu panākumu faktoru. Iemesls tam ir spēcīga konkurence tirgū, kā arī visaptveroša uzņēmumu un visas sabiedrības attīstība. Turpmākajos gados sabiedrisko attiecība nozīme turpinās pieaugt, jo aizvien vairāk svarīgāka kļūs nepieciešamība iepazīties ar uzņēmumu nozīmīgākajām mērķa grupām. Tas dos ieguldījumu uzņēmumu mērķu sasniegšanā. (Herbsts, 2006:3)
Agrāk, aptuveni pirms 10. gadiem, sabiedrisko attiecību speciālists bija tikai konsultants ar dažiem uzdevumiem. …