Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:856856
 
Vērtējums:
Publicēts: 25.11.2002.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Tourism in Cyprus remains stubbornly seasonal. Over a quarter of all tourists arrive in the peak months of July and August, with the summer quarter from July to September accounting for almost 40 per cent of total annual arrivals.
The great majority of tourists travel to Cyprus on inclusive-tour (package) arrangements. In particular, 80 per cent of the UK market and 100 per cent of the Scandinavian market in Cyprus are typically on package holidays. Not only has this limited the potential to develop the more lucrative independent market, but also the island has become increasingly dependent upon a small number of major overseas tour operators. Thus, although over 60 specialist and mainstream operators (including some 20 Cypriot-owned companies) in the UK alone offer holidays to Cyprus in their programmes, it has been observed that, as a result of recent restructuring within the tour operating industry, some 30 per cent of all arrivals in Cyprus are controlled by just one company, the German group Preussag (O'Connor, 2000).

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1255996
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties