Ir daudz dažādu risku, kas var rasties gan pašā intervijas laikā, gan arī apkopojot datus. Ir rūpīgi jāizskata jau pieminētie riski, gan arī citi, kas varētu rasties. Pamatā, protams, ir jāizvērtē pašas intervijas atbilstība pētījuma mērķim un rūpīgi jāsagatavo jautājumi, lai maksimāli izvairītos no iespējamām problēmsituācijām. Ja iespējams, atkarībā no mērķa, jāizvērtē arī kādas personas ir nepieciešamas konkrētā mērķa sasniegšanai – īpašas kompetences, konkrēta profesija, rakstura iezīmes, u.c., lai samazinātu neatbilstošas informācijas risku.
Kopumā risku vadība ir strukturēts, saskaņots un nepārtraukts process visos organizācijas līmeņos, lai identificētu, novērtētu un ziņotu par iespējām un draudiem, kas ietekmē organizācijas mērķu sasniegšanu, kā arī pieņemtu lēmumus par darbībām ar tiem. Risku vadība palielina panākumu sasniegšanas varbūtību un būtiski samazina zaudējumu iestāšanās varbūtību, kā arī minimizē nenoteiktību organizācijas mērķu sasniegšanā. Risku vadībai jābūt nepārtrauktam procesam, kas caurstrāvo organizācijas stratēģiju un tās realizāciju un tās ietvaros tiek noteikti, analizēti un kontrolēti tie riski, kas skar organizācijas pagātnes, tagadnes un, vissvarīgāk - nākotnes aktivitātes. Kā var redzēt, runājot par riskiem interviju veikšanas laikā, tad riski nav tikai uzņēmējdarbības sastāvdaļa, bet tie ir jāprot loģiski saskatīt un izvērtēt ļoti dažādos procesos, lai varētu efektīvi un kvalitatīvi veikt ne tikai uzņēmējdarbību, bet arī, piemēram, diploma darba interviju.
…