Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:309380
 
Vērtējums:
Publicēts: 05.11.2003.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Šobrīd pasaule ir kļuvusi ļoti komerciāla. Tas ir atspoguļots visos mēdijos. Šobrīd reklāmas ietekme uz pieaugošu cilvēku jau ir ļoti uzbāzīga, tad bērnus tās ļoti viegli var ietekmēt.
Televīzija maz piedāvā bērnu auditorijai atbilstošus izklaidējošus, radošus raidījumus. Gan pasaulē, gan Latvijā visbiežāk raidījumi un multfilmas tiek izmantotas, lai netieši reklamētu kādas preces, piemēram, ar “pokemoniem”. Bērni tiek izmantoti kā starpposms starp uzņēmumu un vecākiem, jo, ja, piemēram, bērns vēlēsies skolas somu ar “pokemoniem”, tad vecāki visdrīzāk tādu arī iegādāsies. Šāda metode retāk tiek izmantota arī dārgāku preču reklamēšanai, piemēram, automašīnas ar īpašām “ekstām” aizmugurē sēdošajai jaunajai paaudzei. Jaunais cilvēks šādā gadījumā arī centīsies ietekmēt vecāku izvēli, par labu konkrētās automašīnas izvēlē.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1113607
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties